"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. február 26., kedd

Csokitorta variációk (cicás és rumos meggyes)

Az első tortát egy szöszi tündérke kapta 4. születésnapjára. Nem volt komoly megkötés, csupán annyi, hogy csokoládés legyen és cicás. Nézelődtem kicsit, gondolkodtam, milyen legyen, így született meg Ő:












A tészta receptje Kiskuktától van (egy ideje kizárólag ezt sütöm, ha tortát készítek, nagyon bejött!), a csokikrém PiciJucit dícséri :-) A cicát és a torta oldalán lévő tappancsokat natúr marcipánból készítettem.



A második torta egy 'mini' variáció, 17 cm-es tortaformában sütöttem hozzá a piskótát.
Tölteléke margarinnal habosra kevert csokoládépuding, két evőkanál holland kakaóval felturbózva. A piskótarétegeket a két évvel ezelőtt eltett rumos meggybefőtt levével locsoltam meg, és a krémet meggyel szórtam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...