"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. február 27., szerda

Díszítés pirográffal - az első próbálkozások

Már vagy fél évvel ezelőtt láttam meg a Lidl-ben ezt a pirográfot, nagyon kedvező áron. Nem is gondolkodtam sokat, megvettem, mert ugye erre nekem szükségem van!
Fantasztikus dolgokat lehet vele csinálni, persze időközben rájöttem, hogy gyakorolni szükséges, nagyon is, hogy az embernek biztos legyen a vonalvezetése, ki kell tapasztalni, mikor, mennyire szabad (milyen fán), mekkora erővel "írni"... De kitartó vagyok, és egyszerűen beleszerettem ebbe a díszítési módba!

A legelső próbálkozás

Karácsonyi ajándékok:


Mini dobozok

Tároló dobozka


Fa tolltartó

Az első mandalám
Anyu szülinapjára készült:




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...