"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2014. szeptember 14., vasárnap

Tejfölös-citromos babapiskóta

A lehető legegyszerűbb édességek egyike. Nagy sikere volt, "üresen" is, és úgy is, hogy megszórtam a rétegeket gyümölccsel. A lényeg, hogy a tejfölös cucc jó sok legyen, hogy tudjon mit magába szívni a babapiskóta!




Nincsenek is igazán pontos arányok, grammok, érzésre össze lehet rakni. Én egy kisebb vödrös tejfölt és egy nagy poharasat kevertem ki ízlés szerint cukorral (nekem kb. 6-7 ek porcukorra volt szükségem), belereszeltem egy citrom héját és belefacsartam a levét.
Egy kisebb jénai tál (20x30as) alját kiraktam babapiskótával, ráöntöttem a cukros tejföl felét, erre ismét jött egy sor babapiskóta, majd a maradék tejföl. Folpack-kal letakartam, és pár órára hűtőbe tettem.
Szépen összeáll, késsel is lehet vágni, kiemelni a jénaiból (bár mi körbeültük a tálat és kikanalaztuk családilag...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...