"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2015. március 24., kedd

Fehér lyukhímzés

A mezőségi hímzések után következett a lyukhímzés. Hát, mit mondjak, nagyon féltem tőle, nagyon. Nem szeretem a laposhímzést... Ennek ellenére egészen belejöttem (koránt sem nevezhetőek szépnek), és a végére meg is szerettem! Persze a mezőségi továbbra is a kedvenc, de nincs kizárva, hogy ilyet is készítek még. Az sem mellékes, hogy a kis terítő mintáját (természetesen segítséggel) én rajzoltam - persze közben majd belegebedtem, de pár óra múlva nagyon büszke voltam magamra :-)
Készült még egy kispárna huzat, valamint egy gyűrűpárna - a mi esküvőnkre :-)





A gyűrűpárnát pedig fel is avattuk :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...