"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. december 15., vasárnap

Narancsos csokoládétorta

Egy fiatalember születésnapjára készítettem ezt a tortát. Mindenképpen téglalap alakút kértek, és narancsosat. Férfiember lévén gondoltam, étcsokoládéval kiegészítve tuti lesz a siker, és igen, valóban :-)


A piskótát a szokásos recept alapján készítettem, kétszer 3 tojásból sütöttem a piskótát hozzá.

A krémhez 3 csomag csokoládés pudingport felfőztem 6 dl tejben. 2 kocka margarint habosra kevertem 12 ek porcukorral, majd kanalanként hozzákevertem a kihűlt pudingot. Beleszitáltam 3 ek holland kakaóport és belecsorgattam egy tábla felolvasztott csokoládét is, és jól kikevertem.
Ezzel töltöttem meg a lapokat, melyeket narancslével meglocsoltam, és a középső réteget megszórtam apróra kockázott narancsdarabokkal is. A maradék krémmel bevontam a tortát, és díszítettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...