"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2012. május 30., szerda

Biliárdgolyó torta

Párom hivatalos volt egy születésnapi partira, ahol az ünnepelt hobbija a pool biliárd. Hát nem kézenfekvő volt, milyen torta legyen az ajándék?


A  marcipán burkolat egy epres-túrós charlotte tortát rejt, a következő képpen készült:

Folpakkal és lekváros piskótatekerccsel 'kibéleltem' egy méretre szimpatikus salátástálat, és megtöltöttem a következő krémmel: 25 dkg túró, 1 pohár natúr joghurt, ízlés szerint cukot, pár szem tegnap szedett eper felvágva, és 2 dl - zselatinfixszel - felvert tejszín. Hűtőben egy óra pihi, majd kiborítottam, lekentem kívülről lekvárral, és beborítottam marcipánnal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...