"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. április 30., kedd

Bogyó és Babócás torta barlangi pókkal

A héten ünnepeltük Imola harmadik születésnapját! Már napokkal előtte kérdezgettem, milyen tortát szeretene: bogyóésbabócás meg barlangipókosat, hangzott a válasz. Hát, feladta a kisasszony a leckét, de szerencsém is volt, mert kaptam megfelelő ostyalapot, így csak a pókot kellett megformáznom.





A piskótát a szokásos recept szerint készítettem (négy tojással, téglalap alakú formában), csak a felébe most tettem két ek kakaóport, és szép márványosra sütöttem:





A tölteléke is a hagyományosnak mondható vaníliakrém volt, amit most felkockázott friss eperrel szórtam meg. Kívülről bevontam a tortát krémmel, és tejszínhabbal díszítettem. A pókot marcipánból formáztam, a lábakhoz félbe tört fogvájókat vontam be a fekete marcipánnal, hogy tartása legyen.




Molli agyon puszilgatott, nem győzte megköszönni, annyira örült neki!! Nem utolsó sorban nagyon finom lett :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...