"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. március 27., szerda

Kosárfonó hétvége II.




Ők születtek a hétvégén a kezem alatt

Nagy várakozás előzte meg ezt a hétvégét. Egyrészt idén nem jutottam el fonni, csak itthon próbálkoztam peddignáddal, másrészt az előző heti (március 15.) időjárás eléggé megrémisztett. De mellettünk voltak az égiek, arra a 2-3 napra szerencsére derült idő volt, így "megúsztam" szerencsésen az oda-vissza utat egyaránt (bár majd infarktust kaptam, mikor vasárnap hajnalban szálingózni kezdett a hó, erős szél kíséretében, de aztán feladta, és délutánra nyoma sem maradt...). Mit ad Isten, miközben e sorokat írom, szakad a hó :-( Szegény Nyuszi még a végén szánkón jön...

Megint oda vagyok, meg vissza, annyi élményt gyűjtöttem be hétvégén, meg az alkotás folyamatában! Egyre jobban beleszeretek a vesszőbe, mindig kicsit tanulok, jobban átlátom a folyamatokat, és ez fantasztikus érzés!!
Szombat reggel érkeztem meg Győrújbarátra, ahol 8kor nekiláttam a fonásnak, természetesen a mesterek támogatásával (hatalmas köszönet Évinek, Áginak, Ambrusnak, Robinak, Gábornak!!!). Éjjel fél 12ig bírták a kacsóim - napközben minimális szünetekkel -, majd pár óra pihenés után vasárnap reggel megint nekiestem, délután háromig tartott a lendület.

És most lássuk a medvét, vagyis a kosarakat :-)


1. Az alkotás folyamata






2. Hangulatfotó :-)




3. Én készítettem

Hántolt, főzött vesszőből és nyers vesszőből készült, emelt füllel


Pörgetett aljú kosár (a fület nem én készítettem)








Na és még egy, mert nem tudok betelni velük :-)




Természetesen mindegyik darabba beleszerettem, és ragaszkodom hozzájuk. Vajon mikor jön el az a pillanat, hogy meg tudok válni egy-egy darabtól?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...