"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. március 7., csütörtök

Kosárfonás - egy kis kihagyás után ismét

Betegek voltak a lányok, így másfél hétig otthon voltam velük. A délutáni alvás alatt előkészítettem a kellékeket, vágtam peddignádat, másnap pedig befejeztem a megkezdett kosárkámat. Vessző fenék - peddignád oldal. Örülök neki, viszonylag egyenletes lett, és a szegés is egész jól ment.



Emma kapta meg, a sapkáit, keszyűit tárolja benne, a fogas alatt. Nagyon büszke rá, hogy anya font neki tárolót :-)




Az alábbi duplas szállal fonott kaspót anyukám kapta karácsonyra (Győrben készítettem, a Gyermekek Házában, egy kosárfonó délutánon).







Valamint készült (otthon, peddignádból) egy dundi krumplitároló kosárka is :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...