"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. május 5., vasárnap

Megújulás, mert néha nem árt...

Röpül az idő, igazán! Lassan egy éve lesz, hogy elkezdtem írni a blogot. Az elején óriási lelkesedéssel, aztán a munkábaállás "viszontagságai", úgy mint új napirend, semmiresincsidőm állapot, stb. megtörték a kedvem, aztán beláttam, hogy ha nem írok naponta, akkor is van értelme folytatni :-)
Sőt, olyan újdonságok kerültek a képbe, mint a pirogravír és a nagy szerelem, a kosárfonás. Egy szó mint száz, új külsőt kapott a blog, de tartom magam a régi formátumhoz! Viszont kiemeltem a kézműveskedést a naaagy felhőből, így könnyebben lehet tájékozódni a lapon, főleg, ha valaki nem receptért jön, hanem mondjuk egy kosárért :-)
Örülök, hogy van egy kialakult kis olvasótáborom (köszönöm!), 10ezer fölé ment a nézettségem (pedig nem posztolok, csak nagyon ritkán), szóval összességében elégedett vagyok, hogy mégis kitartottam!

További kellemes időtöltést és nézelődést kívánok Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...