"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. május 29., szerda

Tejszínes eperfagylalt

Életem első fagyija. Persze joghurtos jégkrémeket sokszor csinálunk a lányokkal, de amolyan igazi fagyit még nem készítettem. Most persze lelkesen kavargatom át óránként a fagyasztóban (mert nem fagyigéppel készül), és alig várom, hogy megkóstolhassuk, és hogy mit szól hozzá a család.





80 dkg epret alaposan megmostam, és a ízlés szerinti cukorral (nekem ez kb. 15-20 dkg volt, de kóstolgattam közben) egy botmixer segítségével pürésítem. Hozzákeverek egy doboz natúr joghurtot, valamint két dl félkemény habbá vert tejszínt. Ha már egynemű a keverék, műanyag dobozba öntöm, és a fagyasztóba teszem.





Óránként egy villa segítségével, de még jobb, ha botmixerrel átkeverjük, hogy krémes állagot érjünk el. Fogyasztás előtt 10 -15 perccel vegyük ki a fagyasztóból, kellemesen kanalazható lesz :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...