"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. május 18., szombat

Spárgás lepény

Még tart a spárga szezon! (Úgyhogy megint készítettem levest, legalább fel tudom tölteni a fotót végre!)
A Kifőztük-ben olvastam az eredeti receptet a spárgás lepényről, melyet én így készítettem el:

Pontos mennyiséggel nem tudok szolgálni, igazából minden attól függ, hány főre készítjük, és mit lelünk a hűtőben...





Bolti leveles tésztát kinyújtottam a tepsi méretére (kis tepsiben készítettem, így a fele tésztát használtam csak), majd megkentem egy tubus kenhető sajttal. Rárakosgattam a tisztított spárgákat, majd megszórtam pirított szalonnakockákkal - a zsírjával is megöntöztem picit. Egy jó marék reszelt sajttal borítottam a tetejét, és 200 fokos sütőben 10-15 perc alatt megsütöttem.

Kitűnő vacsora lett belőle!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...