"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2014. augusztus 12., kedd

Brownie ünnepi köntösben

Nagyon könnyen ünnepivé varázsolhatunk egy egyszerű süteményt, erre most két példát szeretnék mutatni: a brownie-t kerek formában sütöttem meg a bevált recept alapján, majd jött a dísztés!


Kevés étcsokoládét olvasztottam fel, majd berácsoztam vele a süti tetejét, és csokoládés gabonagolyókkal díszítettem.




Ennél a sütinél a tésztába kevertem egy marék durvára tört diót is. Máz: egy evőkanál porcukor, egy evőkanál holland kakaópor és 5 dkg margarint gőz fölött összefőztem, majd egy tábla étcsokoládét tördeltem bele, és addig kevergettem, míg egynemű lett, majd torta tetejére öntöttem, és kis szilárdulás után félbe vágott eperrel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...