"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2014. augusztus 6., szerda

Levendula buzogányok




Anyósoméknál rengeteg levendula van a ház körül, minden évben szoktam szedni, és hol szörp, hol kivonat készül belőle, leszárítva is szoktam eltenni.
Most a neten jött szembe velem ez a buzogány, EZ alapján láttam hozzá a készítéshez. (Érthető, klassz a leírás, és nyomon lehet követni a fotókkal a készítés menetét! Egy a lényeg: csak frissen szedett levendulával lehet elkészíteni, aminek nem törik meg a szára.)
Mit mondjak, két-három nap alatt gyártottam vagy 30 db-ot :-)  Mára persze már csak 5-6 db maradt, elajándékoztam őket.
Mutatós, fantasztikus illata van! A lányok ágya fölé is akasztottam egyet-egyet, és a szekrényekbe is tettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...