"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2014. augusztus 5., kedd

Epres-vaníliás torta

Ennek a variációnak idén nagy sikere volt, sokat sütöttem belőle! Az első apukám születésnapi tortája lett, a második pedig egy nagylány ballagási tortája. Az elkészítése mindkettőnek ugyan az, csak a díszítés változott :-)






Kiskukta piskótáját sütöttem 24 cm-es tortaformában.

Vaníliakrém: 2 csomag vaníliás pudingport megfőztem 5 dl tejben, és kihűtöttem. 30 dkg szobahőmérsékletű ráma margarint felhabosítottam 6 ek porcukorral, és kanalanként tovább habosítottam a vanília pudinggal, és fél üvegcse vanília aromát is adtam hozzá. Ezzel töltöttem és vontam is be a tortát. A rétegek közé apróra vágott epret szórtam.

Krémmel, csokiforgáccsal, valamint csokoládéba mártott eperrel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...