"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2014. augusztus 14., csütörtök

Kajak - torta

A kék burkolat egy csupa csoki tortát rejt. Kakaós piskótát készítettem 26 cm-es formában a szokásos piskóta recept szerint, és csokoládékrémmel töltöttem meg.






Csokoládé krém: 2 csomag csokoládés pudingport megfőztem 5 dl tejben, és kihűtöttem. Felhabosítottam 25 dkg ráma margarint 7 ek porcukorral, és kanalanként belekevertem a pudingot is. Végül adtam még hozzá 1 púpozott ek holland kakaóport és 10 dkg olvasztott étcsokoládét, és habosra kevertem. Ezzel töltöttem meg a tortát, és vontam be kívülről.

A kajakot, az evezőt marcipánból formáztam, és a betűk is abból készültek. A tortát házi készítésű fondant-nal vontam be, életemben először készítettem :-) Meglepően könnyen tudtam vele dolgozni, szépen lehet színezni is. Recept ITT található.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...