"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2012. szeptember 7., péntek

Kápia variációk 5. - Nyersen darált paprikakrém

Tudom, kicsit 'rákattantam' a paprikára, de ígérem, ez az utolsó :-) Egyben a legegyszerűbb is -és nem kell főzni! Sok változat kering a neten róla, mert ugyebár rákerestem.
Az "egy kg paprikához 20 dkg só" változat lett a nyertes az idén.





1 kg megmosott, kicsumázott paprikát feldaraboltam, és a botmixer aprítójával ledaráltam. A darálékot elfeleztem, és az egyik feléhez hozzádaráltam még két méregerős almapaprikát :-)




Az édeshez is és a csípős változathoz is hozzáadtam 10 - 10 dkg asztali sót, és elkevertem. Míg este tevékenykedtem konyhában, és vacsoráztunk, néha megkevertem mindkettőt, hogy elolvadjon a só.
Ezután az előkészített, fertőtlenített üvegekbe kanalaztam, kupak rá, és egyenlőre a pulton pihennek, mert még helyet kell csinálom a pincében a polcokon... Vészesen fogy a hely!!

Eredeti recept Hajdulától.

2 megjegyzés:

  1. most találtam rád. tetszik a blogod. feliratkoztam. http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/ puszillak.

    VálaszTörlés
  2. Örülök!! Én is belesek Hozzád! Így 30 fölött nem árt a szépségápolás... :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...