"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2012. szeptember 17., hétfő

Torta, torta, torta...

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem a blog indulása előtt készített tortáimat (sajnos a teljesség igénye nélkül, ugyanis egy csomó fotót nem találatam meg a gépen...).

Jelszó: mindent a szemnek! :-)


Ez a katica Emma második születésnapjára készült, életem első marcipánnal borított tortája :-) Meggyes charlotte a teste, a feje pedig a sportszelet tésztájából készült. Még most is előttem van, ahogy a szöszkém egyesével eszegette a lábakat, és tiszta fekete volt a pofija!




Barackos - joghurtos túrótorta babapiskótával, Molli első szülinapjára.




A fotó nem tökéletes, a torta viszont az volt Emmának! 4. szülinapjára kapta, akkoriban kezdődött a Barbie - mánia (ez azóta is töretlen). Kuglófformában sütöttem hozzá piskótát, és epres - vaníliás krémel töltöttem.






A következő két torta szintén Emma ajándéka volt, az ötödik szülinapra. Mindkettő trüffelkrémmel és vaníliakrémmel volt töltve. A virágosat az óvodába vittünk, a hercegnőssel itthon ünnepeltünk.








A céges bulira készült torta vaníliás krémmel és szörpös babapiskótával lett töltve.




Karácsonyi ajándék volt az oviba ez a mézeskalács házikó. Idén is tervezek sütni, ha minden jól megy, kicsit 'felturbózom' majd :-)





Imolám két éves lett áprilisban, és őrülten rajongott a cicákért (még mindig imádja őket, fenn áll az 'agyonölelgetés' veszélye is). A hello kitty torta puncsos ízesítést kapott.





Ez a buborékos torta gesztenye krémmel van töltve, Csenge 6. születésnapjára sütöttem.




Igazi, nyári édesség, gyümölccsel és gyümölcszselével: tejberizs torta. Az alja kekszből van, és vékony réteg baracklekvárral kentem meg. Egy réteg tejszínhabbal kevert tejberizs, megszórva felaprított barackkal, és zselével zárjuk a sor. Isteni.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...