"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2012. szeptember 17., hétfő

Torta pillangókkal

Említettem már Alexandrát, hozzá járok jógázni :-)
Megkért, hogy a 30. születésnapjára készítsek neki egy tortát, a következő instrukciókkal:  rózsaszín és lila színeket használjak fehér alapon, és lepkés legyen! Gondolkodtam, nézelődtem is kicsit, majd megszületett A Torta!





Vaníliás és kakaós piskótákat sütöttem 20 cm-es tortaformában, és kávés - vaníliás krémmel töltöttem meg. A torta borítása fehér fondant, a lepkék és a díszítés marcipánból készült. A lepkéknek külön örültem, mert szépen megtartották a fomájukat és nem hajlott le a szárnyuk :-)


Úgy elkapott az alkotási kedv, hogy elfelejtettem a munka menetét fotózni... Ez az egyetlen kép készült itthon, átadás előtt


Ötlet Innen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...